Ajunu Craciunului….

Standard

Mdaa…..e ajunul….si eu inca astept sa se intample minuni. Se pare ca Mosul se incapataneaza si anul asta sa-mi ofere cadouri…dar nu astfel de cadouri cer…sunt mai confuza ca niciodata. In fine….tocmai am vorbit cu o prietena. A spus ca azi iubeste pe toata lumea. Mi se pare normal, doar e Ajunul….dar nu…ea doar iubeste. Asa a spus. Si mi-a trimis link-ul de la melodia „One love” a lui Bob Marley. De cand asculta prietenele mele Bob Marley????

Daca stau si ma gandesc bine….nu stau chiar atat de rau….doar ca….nu inteleg multe lucruri care se petrec in jurul meu. Imi amintesc perioada in care scriam doar poezii negre…acum nu stiu ce sa fac cu ele. As vrea sa le sterg, sa le arunc, sa le uit. Dar totusi…nu pot face asta. Nu imi pot arunca trecutul. Nu il pot omite sau uita pur si simplu. Si acest lucru ma ucide. Pentru ca inca sunt confuza, inca nu sunt in stare sa fac diferenta intre trecut si prezent, pentru ca trecutul ma urmareste si imi vorbeste, ma sufoca in amintiri si nu ma lasa sa respir mireasma prezentului. Pentru ca prezentul tinde spre viitor si se departeaza tot mai mult de mine, iar eu ma simt legata si imi e teama sa ma smucesc…pentru ca stiu ca atunci cand voi rupe sforile ce ma tin inca legata de trecut ar putea sa ma doara. Si da, stiu ca ar fi cea mai sanatoasa atitudine, si totusi inca aman. Nici trecutul, nici prezentul nu imi mai ofera nimic. Sau?

Poate ca cea mai buna idee e sa nu ma mai complic. In final….e doar viata.

 

Lasă un răspuns

