Celebration…

Standard

A treia zi de Craciun…afara ninge cu fulgi mari de zapada, iar eu incerc sa ma bucur de ceea ce a mai ramas din aceste sarbatori. Anul acesta Craciunul a fost…surprinzator. Am primit multe de la Mosul, dar nu chiar ce mi-am dorit. Oricum, nu ma pot plange..in final…am simtit spiritul Craciunului.

Acum astept sa vina restul de familie…

Nu stiu ce s-a intamplat cu mine si unde m-am ratacit, dar observ ca nu ma mai recunoaste nimeni…si…sunt inteleasa total gresit. Am gasit raspunsurile pe care le-am cautat, m-am lamurit, dar acum nu stiu cum sa ii lamuresc si pe cei care merita acest lucru…Ce poti face cand o persoana care te cunoaste de o viata iti sugereaza faptul ca i-ai devenit aproape straina? Cum ii demonstrezi ca nu e asa?

Si nu, nu mai sunt blocata in trecut, nu il mai caut si nu mai aspir la el!

Stiu ce vreau si unde vreau sa fiu. Vreau sa fiu acolo unde se sarbatoreste viata si prezentul. E timpul sa traiesc! Daca m-am trezit din ignoranta in Noaptea de Inviere, si am deschis ochii in fata unor lucruri, acum, de Craciun, e timpul sa ma ridic si sa merg mai departe, in loc sa privesc lucruri care au murit demult. Pentru ca viata e o sarbatoare de care trebuie sa ne bucuram zi de zi.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

