Si mai este…

Standard

Iarna asta a fost o sarbatoare continua…plina de cadouri. Iar acum nu ma refer la cele spirituale, care au fost de-a dreptul debordante…Mos Craciun mi-a adus anul acesta si o multime de „detalii” de tip material, dar a fost mai amuzant ca niciodata.

Ajunsa acasa cu cateva zile inaintea marilor sarbatori…am dat de primul Mos Craciun, care mi-a adus…un uscator de par. Am pretins ca ma bucur, gestul era dragut, exceptand faptul ca eu nu folosesc uscator de par decat in caz de urgenta. In final m-am gandit ca totusi, e practic…poate chiar voi avea nevoie de el.

Apoi, in fiecare zi Mosul mi-a mai adus cate un mic detaliu, ca sa nu uit ca am si prieteni:).

In ultima zi de Craciun a venit Mosul si sub chipul fratelui meu…care mi-a adus…ia ghiciti! Inca un uscator de par! Pacat ca a trecut Craciunul…cine stie…imi deschideam o afacere…

Fratilor, cand faceti pe Mos Craciun, consultati-va si cu ceilalti Mosi, pentru ca…telepatia exista.

Oricum…partea cea mai faina e ca am primit si multa ciocolata…mama e deja panicata, a ascuns bomboanele de pom, de frica sa nu dau in coma diabetica…


Un răspuns »

Lasă un răspuns

