Revelion 2010

Standard

Iata ca am pasit in noul an. Nu mi se pare ceva atat de extraordinar, exceptand faptul ca imbatranim cu totii. Si cand te gandesti ca de la o anumita varsta toate incep sa scartaie…

Intrarea in noul an a fost…aproape pe drumuri, incercand sa ajung la timp intr-un apartament. E bine ca nu eram singura, si am vazut si cateva artificii. Apoi am avut in jur persoane…cunostinte vechi…si atmosfera epica…asa cum prindeam pe vremuri. Solide (mancare), lichiditati (bautura),fumigene (tigari), incandescenta (lumina) si simfonie(muzica buna). Sa nu uitam de niste trepte carora nu le-am descoperit misterul…mereu imi puneau piedica;).

Ce imi doresc in noul an? Imi doresc sa intalnesc iubirea, sa cunosc fericirea, sa gasesc linistea si sa impart toate aceste lucruri cu cei din jur (acum iesise la iveala romantica din mine).

M-am uitat adineauri la un film. Si am facul legatura cu cateva idei pe care le aveam eu. Filmul prezenta o fata care purta un blestem dus din mosi-stramosi. A invins blestemul prin fortele proprii, nu cu ajutorul vreunui fat-frumos care sa o scoata din incurcatura. Morala: Ceea ce te macina nu e taria cu care e aruncat blestemul, ci puterea pe care o dai tu insuti blestemului.

Cam asa se intampla si in viata de zi cu zi. Ne lovim de ziduri pe care le ingrosam tot mai tare, le idolatrizam si le transforman in obstacole de netrecut. Ni se pare ca vom ramane blocati acolo pe vecie si in final, asa e. Stam intre maracinii pe care ii crestem noi insine. Treziti-va si invatati sa luati lucrurile simplu. Nu e chiar atat de greu!

Un răspuns »

Lasă un răspuns

