Drept inainte!

Standard

Am ajuns inapoi in Cluj…acum stau in apartamentuil unei fete…inca nu m-am stabilit. Parca e un dar, cel mai mare talent al meu e sa stau pe drumuri…

Noul an a sosit cu multe evenimente noi…si inca o sansa de a o lua de la capat. Acum un an si ceva, cineva mi-a spus ca exista noi inceputuri. Nu am vrut sa cred asta, afirmam sus si tare ca tot ce facem e o continuare a ceea ce a fost inainte. Acum vreau sa cred in asta. Uneori as vrea sa sterg din memorie tot ce inseamna trecut. Ma consolez cu ideea ca am amintiri frumoase, adunate din toate locurile in care am fost…dar la un moment dat acele suveniruri prind greutate si incep sa apese…si eu nu mai vreau sa doara.

Uneori obosesc sa traiesc viata din perspectiva turistului, care vine, observa, admira, gusta dar niciodata nu reuseste sa prinda radacini. Nu reuseste sa se opreasca nici la o persoana, nici la o idee, nici macar la un loc anume.

Am citit ieri pe tren o carte al unui autor de care am fugit ani de zile, pe motiv ca e foarte comercial si e aproape un trend sa il citesti…Coelho. E ciudat cand vezi intr-o carte scene din viata ta. Idei pe care le-ai auzit dar nu ti-au fost bine explicate…Si atunci, pentru cateva momente ai impresia ca gasesti raspunsuri la intrebari de genul „de ce?”.

Starea mea de spirit actuala e de fapt sub limita. As spune ca e aproape de o mica stare depresiva, daca nu as avea acel ras isteric cu care reusesc sa conving aproape pe toata lumea ca totul e ok. E naspa sa fii fata. Sau poate ca e naspa sa fii om. Oricum, tot animale suntem, si din nu se stie ce motive, pretindem ca suntem civilizati. Dar in ideea de a fi civilizati, ne complicam peste masura. Si atat de mult ne autoconvingem ca suntem capabili de sentimente, incat ajungem sa credem acest lucru.

Si eu am crezut ca simt multe. Si inca mai cred…si inca vreau sa cred k exista suflete pereche si barbati faini…macar cativa…sau unu…bine, am inteles, poate ca sunt dar nu si pentru mine:).

Partea buna e ca viata are multe de oferit…si eu inca sunt capabila sa mai gust…cred. Oricum, nu prea am de ales…pentru ca o viata am

Un răspuns »

Lasă un răspuns

