Si facultateeee!!!!

Standard

Iata ca din nu stiu ce motive, vacanta a trecut mai repede decat m-am asteptat. Ideea de a invata pentru sesiune si da a ma odihni in timpul sarbatorilor a ramas la stadiul de intentii bune. Toate drumurile duc la Roma. Acum m-am trezit in miezul Romei, adica a facultatii care pare sa fi inceput fara mine. De fapt totul se petrece fara mine mai nou, iar eu par sa devin doar un spectator. Dar aflata in miez, poate ca ar trebui sa ma mobilizez si eu.

Ceea ce ma bucura e faptul ca pe aici lucrurile nu s-au schimbat foarte mult, si oamenii pe care ii vreau in jurul meu inca sunt. Mai primesc din cand in cand cate un impuls din partea lor, sunt nevoita sa mai fac un pas in fata. Acum cateva zile eram prea inecata in butoiul cu melancolie pentru a imi da seama ca am multe lucruri de apreciat. Ceea ce nu te ucide te face mai puternic. Si uneori trebuie sa faci curatenie in viata, ceea ce presupune sa faci diferenta intre lucruri si sa iti stabilesti prioritatile. Atunci cand iti alegi ca prioritate sa iti plangi de mila si sa vezi doar jumatatea goala a paharului, mergi destul de jos. Ceea ce pare ca nu stim e ca de oriunde am cadea, avem sansa sa ne ridicam. Dar daca stam si ne complacem in postura de a nu face nimic si de a ne lamenta, e posibil sa nu iesim de acolo. Asa ca, fratilor, orice ar fi…mereu capul sus! E cea mai buna atitudine.

Lasă un răspuns

