Bun venit la realitate!

Standard

Inca o zi…inecata in intrebari carora nu le am raspunsul incerc sa ma adun. Raspunsurile nu vor veni, asta stiu. Viata mi-a dat mai multe lectii decat ma asteptam. Acum incerc sa imi fixez toata concentrarea in examenele care urmeaza. Nu pot sa cred…e sesiune si eu sunt cu creierul facut bucatele. Am incetat sa imi pun intrebarea „de ce?” pentru ca oricum nu exista raspunsuri concrete la intrebare. Am incetat sa incerc sa ghicesc ce se afla in mintea celor din jur pentru ca nu fac altceva decat sa presupun. Concluziile sunt echivalente cu multimea vida. Ma zbat si inot, desi nu stiu sa inot si incerc sa imi ocup mintea cu orice, dar sunt din ce in ce mai rigida. Imi e teama de faptul ca daca voi continua asa in cativa ani voi fi ca o muratura…acra si deformata, atacta de tot felul de substante si totusi conservata.

M-am saturat sa gust…asta a fost experienta de liceu. Devin un copil imbatranit.

Realitatea de azi sta in examenele care urmeaza. Atat! Norocul meu e ca s-a inventat ciocolata. Inca ma tine pe linia de plutire…si inca nu am dat in coma diabetica.


Lasă un răspuns

