Gata!

Standard

Scriu in culoarea albastra pentru ca inca sunt „blue”. Dar…cam asta-i. Am intrat in paine, cum s-ar spune prin alte locuri, sesiunea incepe si ar fi cazul sa incep si eu odata cu ea sa ma mobilizez. Stiu….stiu ca am mai spus asta de cateva ori pana acum, dar acum chiar nu mai e de joaca. Peste 4 ore am examen la limba spaniola. De ce scriu pe blog in loc sa invat? Pentru ca am program peste o jumatate de ora. Dar nu-i nimic…asta e!

Viata de student merge din ce in ce mai ciudat. Acum incerc si experienta caminului studentesc, relativ diferita fata de cea din liceu. Suntem 5 fete, fara prea mari asemanari dar cu subiecte multe de tocit…si nu ma refeream la invatat.

Cate un personaj de acasa imi mai aminteste de unde vin…si ca sunt fata de la munte. Doar ca sunt sadici. Imi trimit fotografii cu peisaje pe care le ratez eu in perioada asta, in timp ce bat asfaltul si ma cert cu semafoarele. Dar lasa ca ma fac eu mare, si o sa vedeti voi atunci!

Si…ca sa fie totul dragut. mi s-a spus ca asa arata crucea de la Hasmasul Mic:

 

 

 

 

Un răspuns »

  1. Si eu sunt intr-o situatie asemanatoare , sper ca ma voi trezi inainte de termen si am sa ma apuc de invatat,dracu.Cand spun „ma voi trezi” nu inseamna neaparat ca sunt beat, „sunt beat de lume” si vad ca facultatea progreseaza , dar nu si eu cu ea.Nu stiu, probabil astept ceva sa ma motiveze ca mi-a cam pierit entuziasmul acela de „student la silvicultura” pe care l-am avut la inceputul anului.Succes.

Lasă un răspuns

