Stressiune

Standard

Plina stressiune…incep sa ma sperii.

Nu, nu ma sperii de examenele ce vin, multe au fost, 6 au mai ramas, dar cand vad atmosfera din jur incep sa cred k ceva nu e in regula cu mine, am mustrari de constiinta si mi se pare ca sunt o studenta extrem de lenesa…

Ma trezesc duminica dimineata si observ cu stupoare ca toate fetele din camera sunt foarte trezite si pline de viata. Stiind ca am multe de facut, ma panichez, crezand ca e o ora foarte tarzie. Ma uit la fete, schitez un zambet ce ar trebui sa sugereze „buna dimineata”, iar apoi…ma uit la ceas. Ma mai uit o data la ceas. Da, vad bine. E ora 8 si cateva minute. Ma uit pe geam…intradevar, nu e seara, nu e intuneric. Fac niste calcule…”daca am stins lumina pe la 4…si atunci am adormit cam toate…cam putin…”. Mai numar o data orele pe degete…ca poate nu stiu matematica atat de devreme. Dap…sunt 4 ore dormite. Ahha…deci asta inseamna sesiune…? un pachet de nervi nedormit si aruncat in groapa de papetarie? Apoy…eu mi-as cam da demisia.

Logic ca e doar un mod de a ma exprima…nu, nu imi voi da demisia. Doar ca am intrat si eu in febra. Si incerc sa pretind ca sunt calma inca, desi nu stiu cat timp o sa imi mai iasa. Am inceput si eu sa reduc din orele de somn, mai mult involuntar. E ciudat cand adorm la 5 si ma trezesc la 9. A.M. Incerc sa nu fac excese de cafea, energizante si alte „storcatoare”. Intre timp ma gandesc…teoretic partea cea mai grea a trecut…la mine buba era la franceza. Mai am un singur examen la franceza, in rest, engleza si trunchi comun. Da, stiu…detalii irelevante. Dar ma cam ajunge stresul din urma. Am inceput sa dorm cu foile si cu caietele…nu ca s-ar scurge substanta care sa mi umple cerebelul de cunostinte, dar functioneaza ca stimulent. Ma trezesc, citesc o propozitie…adorm din nou…si poate merge si asa.

Si totusi….traiasca studentia!

Nu stiu cine e tipul care canta…dar e…interesanta faza.

Lasă un răspuns

