Jucarii

Standard

Mergand pe strada am descoperit ca suntem jucarii. Jucarii in mainile altor jucarii. Pare un caz fericit, va puteti gandi ca facem copiii fericiti. DA. FACEM COPII. SUNTEM FERICITI CAND II FACEM. SI INCONSTIENTI.

Din pacate, nu facem altceva decat sa aruncam totul, ca pe jucarii stricate. Sau jucarii care nu ne mai plac. Ne credem zei printre zei. Poate asta suntem. Nu stiu si nici nu cred ca mai vreau sa stiu. Dar atitudinea a devenit atat de superficiala incat nu-mi provoaca decat…dureri la doi metri de cot. Ceea ce e mai dureros e faptul ca gandurile nu mai coincid de multa vreme cu vorbele. Motiv pentru care aruncam totul. Fugim de singuratate dar facem totul pentru a o castiga.

Nu, nu ma refer la TOTI oamenii. Sunt bucuroasa sa stiu ca am in jur oameni de calitate. Dar ma uit mai departe de globul meu. Cat de repede se uita unele lucruri…

Prieteniile..dureaza o viata sau o clipa. Iubirile…la fel.

„Am pe cineva. Nu am chef azi de dragalasenii. Poate nu am chef nici maine. La revedere, iubire…”

„Am un amic…nu am chef azi de dat sfaturi. Nu am chef sa fiu criticat. La revedere, prietenie…”

„Am un catel. Nu am chef azi sa il hranesc. Nu am chef sa curat dupa el. La revedere, caine…”

„Am un copil. Nu am chef azi sa il aud plangand. Nu am chef sa ii schimb scutecele. La revedere, copil…”

„Am niste cercei. Nu am chef azi sa ii port. Nu am chef sa imi placa. La revedere, cercei…”

Si ne intrebam de unde apar atatea second-handuri, centre de plasament, azile, ospicii…Ne sufocam in propriul nostru gunoi. Dar nu in gunoiul pe care il aruncam, ci in gunoiul ce devine dupa ce il aruncam. O dezamagire te face mai puternic sau mai slab. Nu mai avem loc de cimitire, lumea se sinucide pe capete. Moartea naturala devine o raritate. Ne grabim oriunde, ne grabim spre faima, spre succes, spre moarte. astfel uitam sa calatorim. uitam scopul calatoriei. doar ne imitam unul pe celalalt si ne luam la intrecere. Intrecere spre ce?

2 răspunsuri »

  1. Sa stii ca lumea de azi e grabita ca naiba. Si la metrou la Bucuresti aia fug pe-acol de parca ar avea rachete-n cur. As in…pe langa ca metroul e cea mai rapida metoda de a calatori prin capitala noastra, ei tre sa fuga pe scari. Si se enerveaza ca nu le vine metroul in 5 minute… Eu zic ca pe langa unii oameni viata trece prea repede.
    Gen se trezesc intr-o dimineata intrebandu-se pe unde li s-a scurs viata…si e trist

Lasă un răspuns

