Cam asta-i…

Standard

Nah ca au trecut toate…de la stressiune la probleme existentiale. Multe examene luate si o restanta…luata acum.

Am descoperit ceva…nu eu sunt buimaca, lumea din jur e buimaca si ma buimaceste si pe mine. De ce ma tot chinui sa inteleg lumea, cand nici ea nu se intelege?

Nu, nu mai am manuale de utilizare. Nici ei. Asa ca ii iau asa cum vin. Oricum nu se schimba nimic si nimeni in mod special pentru mine. Cum nici eu nu ma schimb pentru nimeni si nimic.

 Nu, nu e atitudine agresiva. E doar simplitate. Am aflat ca dispun de taina gandirii, dar am uitat de perceptie. Poate uneori perceptia cantareste mai mult. Sau, cel putin…te face sa simti asta. Daca mananci o ciocolata, uiti sa o savurezi gandindu-te ce contine. Da, sunt innebunita dupa ciocolata. Si asa imi pare si viata. Ca o ciocolata. E buna, o analizam de multe ori in functie de ambalaj, o savuram sau nu.

Astazi va ador.

 

Lasă un răspuns

