Capul sus…

Standard

Nu am uitat ca am un blog, nu am uitat sa mai scriu. Doar ca nu mi-a mai permis timpul.

A inceput semestrul al doilea la facultate. Stiu…iar incep sa vorbesc despre asta. Dar e mai bine decat ma asteptam. Acum sunt putin „blue”, mi-a fost daramat un idol, dar nu e atat de grav. Ridicam altul. Cursurile sunt in regula, aproape ca as spune ca imi place, dar nu vreau sa „ma arunc in prezumtii” si sa cad in gol.

Am avut o perioada plina, atat de plina incat uitam si sa dorm. Dar a meritat. Si a meritat si raceala pe care am prins-o in cele trei zile la munte.

De curand mi-am amintit un lucru de care uitasem. Faptul ca daca esti major nu inseamna ca nu mai ai dreptul sa ai suflet de copil.

Apropo…”suflet de copil” nu e sinonim cu „retardat”.

Azi nu mai visez la iubire. Am incetat sa cred. Si am incetat sa caut. Sa vasleasca altii in locul meu. Eu iau o pauza. Ma intorc la viata de om obisnuit care savureaza emotiile de moment. Poate ca am inceput prea devreme cu toate. Studentia e faina, dar imi pare rau ca nu am ocazia sa fiu surprinsa. Nu atat de tare. Sunt foarte putine experiente noi. Prea putine lucruri inedite. Cred ca e cazul sa iau atitudine.

Sau…poate ca am aceasta impresie pentru ca eram obisnuita sa incalc reguli pentru a avea un surplus de adrenalina? Sunt dezamagita de faptul ca nu mai sunt „rebela”? Poate.

Poate…poate pot fi un om mai bun. Poate pot face si lucruri bune. poate ca rostul meu in viata nu e doar acela de a impresiona prin sfidarea celor din jur. Poate ca ar fi cazul sa „cresc” din acest punct de vedere.

Cam asta am avut de invatat de la toti cei care au aparut de curand in viata mea. Adica de cand am venit in Cluj. Se pare ca a a mai ramas o Diana in urma, lasand sa se nasca o alta. Sper ca aceasta va trai.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

