Standard

Mai demult eram colectionara…colectionara de saruturi, colectionara de personalitati, colectionara de idei, colectionara de vorbe, colectionara de vieti.

Astazi nu mai vreau sa am…am adunat atat de multe, le-am cules pe alese si pe ghicite, si am ramas la fel…cu mainile goale si hoinara. Dar nu  mai caut. Vreau doar sa observ. Vreau doar sa vad. Pana acum am ales sa ating ceea ce nu vroiam sa vad. Acum vreau doar sa vad ceea ce nu voi atinge. Exista prea multe frumuseti care se distrug…atingerea mea poate distruge…dau nastere cuvintelor dar ucid materia.

Sunt fericita…o fericire care pare sa fi aparut dintr-un vis. Uneori sunt in transa, uneori visez, alteori confund realitatea cu altceva. Dar cine imi poate spune care e realitatea? Eu raman la visul meu. Intr-o zi poate se va implini.

Lasă un răspuns

