Trac

Standard

Am ceva nou de povestit…

Obisnuiam sa scriu poezii. Multa vreme le-am tinut ascunse, dar ieri am indraznit sa le arat in mod public. Asa ca m-am inscris la un Open Mic, m-am urcat pe scena si am incercat sa le recit. Copii, nu incercati asa ceva acasa.

Putin neincrezatoare, mult emotionata…mi-am uitat versurile, mi-au scapat si cateva injuraturi printre dinti dar am plecat de acolo teafara si nevatamata. E bine ca am avut prezenta de spirit sa incerc asta la inceputul primaverii, cand pretul rosiilor este inca destul de ridicat, iar cei din public au preferat sa nu dea bani pe ele pentru a le folosi impotriva bietilor nestiutori care urca pentru prima data pe scena.

Acum, la modul cel mai serios, desi am avut trac si am dat in balbaiala, am observat ca, in mod surprinzator, parte din public m-a felicitat si chiar am primit aplauze.

Am urmariti alti oameni care creeaza, oameni care canta, vorbesc, in orice caz, ceea ce numesc eu oameni de calitate. Ador sa aud sunetul de chitara. Ador sa imi dau seama ca inca exista creativitate, ca oamenii nu au ramas blocati intre dogme si reguli. Ador sa aud povesti spuse cu atata nonsalanta. Ador sa intalnesc arta.

Sentimentul de a fi pe scena e unic. E ca si cum ai face dragoste pentru prima data. Ti-e teama, te rusinezi, ai dubii…iar apoi iti dai seama ca e un moment unic si e un moment magic. Si il traiesti cu toata fiinta ta, esti stapan peste cei care stau jos si te privesc, te asculta, te urmaresc (sau nu).

Acum stiu ca poate suna a reclama ieftina, dar vreau sa le multumesc celor care m-au incurajat sa urc pe scena (stiti voi care sunteti), si celor care m-au aplaudat (e foarte incurajator, sa stiti).

As spune ca promit sa nu se mai repete dar…promit ca mai fac asta!

6 răspunsuri »

  1. E ca un zbor, simti ca esti altundeva cand esti pe scena, esti privit si analizat din toate punctele de vedere si la propriu si la figurat. Ma bucur ca ti-ai intis aripile pentru prima data si ai inceput sa faci primii pasi pentru o decolare care promite un zbor de pasare pheonix.

  2. Keep on the good work ! Vezi poate nu-ti vei aminti de mine atunci cand vei scrie carti cu poezii si eu voi veni la tine cu un exemplar pe care sa-mi acorzi un autograf . 😀

  3. Bravoooo!!!! me is proud of you!! :* sper sa repeti experienta si cand revin eu in cluj…ca eu sa fiu in public cu vesnica pancarda „i’m pregnant!!” :))))
    Miss you and Mish and za drinking and za smoking and me lufs you!!!!!!!! >:D<

Lasă un răspuns

