Evadare

Standard

Aseara am evadat. Evadez in fiecare zi, fug de mine insami.

Petrecere surpriza…e fain sa vezi copii de 20 de ani. Asta vreau sa raman si eu.

Am ascultat de curand ceva…sunt niste versuri care m-au impresionat foarte mult cand eram mica.

Imi pare rau de  ceea ce vad in jur. Imi pare rau de faptul ca suntem capabili sa vindem valori, idei, orice. Ne vindem pe noi insine. Mi-au povestit liderii de la  cercetasi ca au dus niste copii in camp, si intr-un joc, au ajuns sa vanda mama, tata, frati, prieteni, valori, pana si pe Dumnezeu. Asta pentru a ajunge la un anumit punct, pentru a castiga…ce? Un ego putin crescut, cam atat.

Lasă un răspuns

