Home

Standard

In sfarsit acasa…am ajuns acum mai bine de 12 ore, dar inca nu m-am dezmeticit. A fost cel mai dubios si lung drum pe care l-am facut vreodata spre casa.

Azi noapte, in jurul orei doua, am urcat viteaza in trenul care urma sa ma transporte pana acasa. Am folosit verbul „a transporta” pentru ca toti paream a fi marfa ingramadita. Cativa dintre noi, putin mai nefericiti, nu am observat ca am urcat intr-un vagon rezervat pentru cei de la CFR. Ei au observat, si s-au gandit sa ne alunge, desi eram pe hol si nu aveam loc sa inaintam. A fost dragut totul, chiar si momentul in care un nene de vreo 90 de kg a inceput sa ne impinga, si la un moment dat, o tipa micuta de vreo 25 de kg era prinsa intre vagoane, cu ditamai valiza langa ea, incercand sa ajunga…unde? Eu m-am lipit de niste concetateni din judetul Harghita, si am ramas pe langa ei. Incercand sa inaintam, am ajuns pe un coridor putin mai liber, pe care am pus stapanire. Ustensilele de care dispuneam erau un laptop, un pachet de kent 8 si trei peturi de bere. Pe la ora 5 am adormit. Dupa vreo jumatate de ora m-am trezit…se facuse loc in tren. Pe la 6 am ajuns la locul meu si am observat cu stupoare faptul ca trenul avea intarziere, si am incercat sa profit de timp pentru a mai dormi. Nu mi-a mai iesit.

Intr-un final am ajuns acasa. Mancare, dus, pat….somn!

Lasă un răspuns

