TARZIU

Standard

E tarziu. E tarziu pentru ca e ora doua noaptea. Nu am mai scris nimic de la inceputul vacantei. Poate pentru ca dupa doua zile de somn si alte doua de hoinarit vacanta mi-a fost intretaiata de probleme tehnice. Ideea e ca am revenit in Cluj. Dar nu ma plang. Am ajuns bine, nu m-am plictisit, incepe sa imi placa aici.

Cert e ca azi sunt buimaca. M-am bagat intr-o piesa de teatru, sper  sa fie bine si sa tin pasul cu ceea ce mi se cere. Am recitat in seara aceasta din nou cateva creatii proprii si culmea…impreuna cu un tip care canta fain la chitara…am castigat seara. Felicitari, Cata. Eu…sunt obosita asa ca nu ma mai chinui sa scriu. Dar sunt foarte entuziasmata. Revin.

2 răspunsuri »

    • O piesa…Singuratatea lasitatii. Nu stiu cand va fi reprezentata in Cluj, premiera e la Festivalul de teatru din Timisoara…multumesc de incurajari, o sa va anunt daca iese ceva:p

Lasă un răspuns

