Soare

Standard

E soare si adie un vant usor. Eu sunt fericita. Imi ies plamanii afara din cauza racelii, dar sper ca de data asta, poate asa imi iese si inima la iveala. Nu e asa ca si eu am un suflet? Poate ca e bine ascuns, poate ii e teama sa se arate, dar ma tem ca intr-o zi voi uita de el. Nu vreau sa uit de el, pentru ca daca uit de el voi uita si de voi, si de mine, si de poezie, si de arta.

Ma doare gatul si respir greu. Obosesc. imi place starea de oboseala, de nestire. Functionez mai bine cand sunt obosita. Functionez mai bine pentru ca nu simt nimic, sunt amortita. Dar daca asta e pretul, nu mai vreau sa functionez. Vreau sa simt, sa imi pese, sa ma agit. Vreau sa imi scot inima si sa o fac sa iubeasca tot.

Lasă un răspuns

