20

Standard

Am schimbat prefixul. Nu stiu inca daca suna bine sau nu, dar sunt sigura ca nu mai am 19 ani. Si am sarbatorit fain. Ora 12 m-a prins adunand gulgute in urma festivalului luminii, cu cercetasii. Nu, nu vroiam sa punctez faptul ca adunam gulgute, ci faptul ca eram cu cercetasii. Dar daca tot veni vorba…am fost si eu printre organizatorii Festivalului Luminii din Cluj Napoca…a fost cel unul din cele mai faine trairi. Agitatie, munca, stres…si apoi zambete pe fetele tuturor, cand am vazut ce a iesit…

A fost unul din putinele momente in viata in care m-am bucurat din plin de un lucru ce a durat doua ore dar s-a muncit zile, saptamani, luni pentru realizarea lui. A meritat din plin. Dar cum nu imi sta in fire sa merg devreme acasa, am strans ce era de strans pe acolo si am mers la after party, unde ne-am distrat pana dimineata, cand bietii barmani vroiau sa mearga si ei acasa.

A doua zi am luat-o de la capat…am fost la festivitatea de premiere a lui Sma (Felicitari, Sma!) si dupa cateva ore m-am trezit sarbatorind pe un acoperis, impreuna cu IMAGO. Chitara, cantece, voie buna…ce altceva sa iti doresti? M-a prins din nou dimineata, frigul si altele, dar a meritat. Drept dovada, nu am racit. Si am fost fericita. Sunt fericita pentru ca sunt inconjurata de astfel de oameni.

Inca o data, FELICITARI, SMA!

Acum sa trec la alta poveste…da, am avut debutul ca actrita. Putea fi si mai bine. Nu, nu am uitat replicile, nu am inceput sa rad pe scana sau alte lucruri de genul, dar toata piesa a fost o continuitate de hebluri in care ne tot impiedicam, incercand sa schimbam decorurile. In final, au fost si scene in care s-a ras. Nu, nu de noi, asa erau scenele, trebuiau sa fie amuzante.

Asta este, poate data viitoare va fi mai bine…daca va mai fi o data viitoare.

Un răspuns »

  1. Tre să mai fie o data viitoare…

    La o grămadă de ani plini de paranghelii în Cluj, la mare și prin munți, cu oameni care știu să cânte la chitară, să bea, să râdă și, neapărat, cu prezența unui El. Să ne crești mare, actrițo!

Lasă un răspuns

