Indeed

Standard

Negru…mi-am amintit de ce imi place negrul atat de mult. Imi place poate pentru ca eu sunt un punct negru. Un punct negru care atrage uneori atentia, printre multe puncte de culori deschise. Punct bine intentionat, care insa uneori nu face altceva decat sa strice, sa dauneze, sa aduca a boala, a moarte. Nu asta e intentia, cu siguranta, dar si drumul spre iad e pavat cu intentii bune. Vad culori in jur…nu am reusit niciodata sa fiu una dintre ele. Am reusit doar sa fiu non-culoare. Eu nu reflect stralucirea soarelui, eu o absorb. Cel putin…asta am facut azi. As vrea sa ma nasc din nou. Sa ma nasc asemeni voua, culori care umpleti inima celor din jur cu bucurie. Poate am fost culoare. Poate cand eram copil…dar timpul m-a intunecat. Ma simt bine in intuneric…ma simt in elementul meu. Intotdeauna am spus ca ador luna. Dar oare ea m-a privit vreodata? M-a vazut vreodata in marea de intuneric ce parea sa ma invaluie si sa ma acopere? Nu am dreptul la iubire. Nu stiu sa ofer iubire, am nevoie de protectie, am nevoie de lumina, de caldura. Imi e atat de frig…Vreau o sansa, vreau sa fiu culoare…vreau sa nu imi mai fie frig si sa nu mai fiu singura. Sau…mai exista undeva un punct negru?


Lasă un răspuns

