sau…

Standard

Am fost in parc. M-am trezit dimineata fara pic de chef, am stat in fata laptopului si a trecut prima parte a zilei fara rost…apoi am facut o plimbare…in parc. Nu stiam ca imi place parcul. Am stat in iarba, si am descoperit cat de frumos este sa te lasi atins de firele care te gadila si sa privesti in sus…copacii. Nu pentru ca nu mai vazusem asta, dar uitasem cat de frumos poate fi, si ce senzatie poate da. Inecata in asa zise probleme, imi doream doar sa ajung acasa si sa fac o escapada pe munte…imi e dor de muntii mei. Dar asta nu inseamna ca nu mai sunt lucruri frumoase. Am privit copacii si am inceput sa rad ca un copil. Apoi am scris doua poezii. Nu mai indraznisem sa scriu de ceva vreme, imi era teama sa nu adun in versuri toate frustrarile si gandurile negre care ma bantuie. Oficial anunt: sunt un copil! Si sunt extraordinar de gustoase corcodusele crude luate din copaci. Acum sunt din nou in camin, astept urmatoarea minune: Vine Gabiiiiiiiii!


Lasă un răspuns

