Acasa

Standard

Se pare ca am ajuns acasa. E ciudat, nu stiu daca imi era sau nu dor, e frumos, e linistitor. Ma bat amintiri din locul de unde am plecat…dar ma intorc. Peste tot sunt cea care se va intoarce. Imi amintesc de Imago, imi amintesc de cercetasi, imi amintesc de prieteni, de facultate. Cate s-au intamplat in primul an de facultate…nopti presarate cu plimbari, sunet de chitara, teatru, atmosfera de prietenie, distractie, Fire, camin, Gabi si Mish amuzandu-se de cele doua maini stangi ale mele, Sma si Alexandra oferindu-mi cate o imbratisare care ma ducea departe de probleme, Alex spunand glume proaste, un vis constant…

Acum sunt acasa. Am fost primita mai bine decat ma asteptam. Nesfarsite cafele, o plimbare la Piatra Unica, picioare tremurande pe stanca asa cum a fost prima oara cand am incercat sa escaladez acel coltisor de piatra, povesti, rasete, peisaj mirific…ploaie.

Acum nu simt ca nu am casa si ca nu am un loc al meu…acum simt ca am doua case. Acasa e locul unde te simti bine. Ei bine, ma simt vie. Sentiment de care uitasem.

E bine acasa. Prima oara cand mi-a pus mama o ciorba in fata am luat furculita in mana. Nu, ciorba nu se mananca cu furculita. Edi vrea sa il tund dar nu imi da foarfece. Lumea e la fel cum am lasat-o, cu exceptia faptului ca unora le-a mai crescut parul. Iar eu nu ma simt straina. Si ador muntele, linistea de aici.

3 răspunsuri »

  1. Cat de mult ma regasesc in postarea asta… Exista un dor ciudat in oricare parte ai ajunge…dar intr-un final foarte fericit noi suntem cei castigati..pentru ca noi avem doua locuri pe care le numim acasa… Vacanta placuta!
    Ade(azur la amurg)

Lasă un răspuns

