Copilarie

Standard

Mi-am amintit de copilarie. Nu copilaria de acum multi ani, in care toti ne jucam in nisip, copilaria de…acum doi ani.

Au trecut doi ani de cand am fost la Lacul Rosu. Cinci copii, fara alta grija decat „cum sa se distreze”…cu totii am ramas undeva acolo. Acum, daca ne uitam in oglinda…ceva s-a schimbat. Si suntem abia la inceput. Nu, nu s-a schimbat chipul nostru, dar s-a schimbat ceva in expresia fetei, in suflet. E adevarat, timpul lasa urme. si oricat de mult am incerca sa repetam un moment, nu va fi niciodata la fel. nici eu maine nu voi mai fi la fel.

Eram copii…atunci cand m-am indragostit pentru prima oara. Si atunci cand am inceput sa iau decizii care imi schimbau cursul vietii. Merg prin viata cu ochii inchisi, sper mereu sa fie decizia corecta. Atunci am vazut viata altfel. Atunci am aflat si eu ce inseamna sa vezi lucrurile prin ochii celuilalt.

Eram copil, atunci cand am cazut pentru prima oara. Ce era de facut? De undeva trebuia sa aflu si eu ca unele obstacole nu pot fi infruntate, trebuie doar…evitat orice contact cu ele. Acum stiu…partea teoretica.

Sunt si acum un copil. Oricat m-as chinui, nu mai pot crede in magie, dar cred in vis. O alta transpunere a realitatii. Inca vreau sa pot vedea un miracol in tot ce se intampla in jur. Si vreau sa cred ca norii sunt de fapt o alta lume, paralela, cu plante din nori, cu oameni din nori, oameni care calatoresc si zboara si rad de noi. Noi ne-am ingreunat prea mult existenta pentru a mai putea pluti, ca norii. Ne impovaram, ne place sa facem totul cat mai greu, cineva ne-a invatat sa nu alegem calea simpla pentru ca nu e buna. Si uite asa am pierdut dreptul pe care il au norii…dreptul de a zbura. Suntem grei, ne-am ingreunat noi insine.

Dar eu sunt copil.

 

Un răspuns »

  1. Apropo de greseli … este o lege a lui Murphy care-mi place : ” Un expert este acela care a facut toate greselile posibile intr-un domeniu restrans de activitate” .

Lasă un răspuns

