Supradoza

Standard

Sportul meu preferat este acela de a sari garduri. Eu nu caut porti, am obosit sa le caut si sa nu le gasesc. Caut supradoze. Supradoza de fericire, de incantare, de iubire, de orice lucru care te poate face sa te simti bine. Nu, nu ma refer la substante, alea sunt degeaba, sunt pacaleala. Dar se pare ca in ultima vreme am gasit doar supradoza negativa. Poate devin eu asa. Cineva a spus odata ca sunt un good vibes provider. Cred ca s-a cam pacalit. Am vrut sa cred si eu asta, dar se pare ca am un talent deosebit in a aduna…rahat in jurul meu. Supradoza de rahat.

Da, acum nu sunt in cele mai bune toane. Se pare ca linistea de acasa se poate transforma intr-un adevarat infern. Fara sa depun prea mult efort in asta. Cobor cerul pe pamant cu incantatii de sanatate. Nu incantatii indiene. Vrei viata? Nu o cauta in preajma mea. In preajma mea mor fluturii imaginatiei, dispare suflul inspiratiei, cade in coma poezia…

Am vrut sa fac teatru. Am vrut sa fac teatru poate pentru ca am vrut sa experimentez si altfel de viata. Multi spun: vreau sa fii un om mai bun. Cum sa fii un om mai bun cand esti inconjurat de tot ce se vede?


2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

