Semnificatii

Standard

De la accidentul cu magnificul copacel…am reusit sa fac multe lucruri. Am reusit sa ajung in Cluj, sa ma intorc de acolo, sa nu prind loc in camin si sa raman cu ochiul rosu. Dar asta nu e o problema. In cel mai rau caz, o sa imi cumpar un cort si o sa ma mut in curtea facultatii.

Scriu acum pe calculatorul lui Edi, pentru ca am reusit si sa imi stric tastatura, si nu e prea dragut sa tastezi cu geniala inventie numita „on screen keyboard”.

Si se termina si vacanta…mai e o saptamana pana ma voi intoarce in Cluj, orasul tuturor posibilitatilor si a tuturor…tampeniilor. Nu in sensul rau al cuvantului. Oricum, a fost cea mai monotona vacanta de pana acum. Dar au fost si momente faine. De exemplu, acum cateva zile am mers cu Oana, Borgo si Iuana la casuta. O luaseram razna, vorbeam baloane, saracul Stefanut, un copil de cinci ani ne implora sa nu mai cantam si sa nu mai facem zgomote ciudate. Se intampla. Am inceput din nou sa imi arat abilitatile capatate in salbaticie si sa conversez cu pisicile, caii si cainii. Nu stiu daca ma intelegeau, probabil ca da, intr-un fel. Acum stau la Edi. El se uita la Cronica Carcotasilor si eu scriu. Am mai trecut acum cateva zile pe aici…si mi-a amintit ca e fain si sa stai pur si simplu, sa te uiti la doua filme bune sau mai putin bune, sa asculti muzica, sa bei cafea si sa mananci Corn flakes. Dubios personaj. Mereu mi s-a parut ca sunt inconjurata de personaje dubioase, sau mai bine zis…complexe. Asta e bine. Ii simt apropiati, si am de cine sa imi fie dor, indiferent unde sunt. Viata ia intorsaturi ciudate, si daca nu esti atent, ajungi sa te invarti in cerc si sa ai impresia ca te ratacesti.

Azi nopte am visat un tren…stiu ca eram foarte agitata, incercam sa il prind. Nu stiu daca l-am prins sau nu, dar parea sa fie un tren foarte important. Visele au semnificatii anume? Sau oamenii au semnificatii anume? Mi-a placut statusul de azi al lui Edi. Spunea ceva de genul: „in viata este vorba despre ce vrei tu sa fie vorba”.

Nu luam niciodata oamenii din jur ca pe niste semnificatii. Stim despre tipe bune, blonde, satene, roscate etc…despre tipi buni, de treaba…dar ce inseamna ei pentru noi? Edi…imi pare rau, esti cel mai „langa mine” acum, asa ca te voi lua pe tine ca experiment. Ne numeam acum vreo doi ani „frati”. Inca se simte asta, oarecum. Oare asta e semnificatia ta? In orice caz, esti mai mult decat tipul cu parul cret care a uitat sa se pieptene de vreo doua saptamani sau  mai mult.

Iti dai seama ca asta inseamna ca suntem atatea semnificatii…cati oameni cunoastem. Sau cati oameni ne cunosc. Dar cati ne cunosc cu adevarat? Nici unul.

Din pacate, nu vom fi niciodata in stare sa luam oamenii ca pe niste semnificatii. Suntem mult prea superficiali pentru asta. Imi povestea un amic: „am cunoscut o tipa, imi place, tie s-ar putea sa iti para urata, are breton emo”. Asta e tot ce poate reprezenta acea fiinta? Un breton emo? Daaaa.

Sa nu uitam de sclavia in care ne afundam din ce in ce mai mult. Sclavii banilor, societatii, modei. E bine ca le acordam acestora semnificatii aparte. Si acum sunt ironica. poate intr-o zi ne vom trezi cu totii, si aici ma numar si pe mine. Sper doar ca atunci nu va fi prea tarziu.



Lasă un răspuns

