Sociologie

Standard

Salut. Ce mai faci? M-a hotarat sa iti scriu pentru ca nu am mai purtat de mult o discutie, noi doua! Iti amintesti de „orele de filosofie” in care purtam discutii interminabile, ne inchipuiam tot felul de scenarii, despicam firul in patru pana ajungeam la concluzia ca orice am face, tot rau va fi?

Ce ai facut cu acele ore de filosofie? De ce le-ai anulat?

Da-mi voie sa iti tin astazi morala. Ai aruncat din gandul tau notiunea de bine si rau, te comporti ca un personaj negativ, toata lumea pentru tine „se victimizeaza in mod inutil”. Te-ai gandit macar o clipa sa incerci sa ii chiar intelegi pe cei din jurul tau? Iti amintesti cand cea mai mare problema a ta in viata era faptul ca aveai doua prietene care nu se intelegeau intre ele? Pe atunci asta era important pentru tine, sufereai din cauza asta, dar acum ai uitat! Ai uitat ceea ce spuneai, atunci cand le explicai oamenilor ca niciodata nu vor primi mai mult decat pot sa duca, oricat de greu li s-ar parea bagajul…

Unde ai aruncat aceste principii? Ce rezolvi daca nu vorbesti cu nimeni? Ce rezolvi daca te ascunzi in atitudinea „eu am cele mai mari probleme din lume”?

Ai iesit intre oameni, ti-ai dat testele de societate, ai observat cum se comporta animalul in natura o data, de doua ori, de trei ori…de asta nu te plictisesti? Bine ca te plictisesti de oameni, bine ca ai dreptul sa ii arunci ca pe gunoaie, ca pe ambalaje…

Spune-mi, te rog, cand studiezi aceste comportamente sociale, te studiezi si pe tine? Pe tine nu te-ai arunca? Tu cine esti sa faci pe zeita? Copilul cu ciocolata…exact asta faci, draga mea! Ii arati copilului o ciocolata, ii explici ca e buna si pleci cu ea. Cand te vei hotari sa vorbesti despre aceste lucruri, cauta-ma.

Lasă un răspuns

