Tarziu

Standard

Te-am acuzat, am incercat sa te fac sa te simti prost, am incercat sa iti spal pielea de pe mine cu alte corpuri, cu alte saruturi.
Nimic nu a functionat. Am incercat sa te infrunt, sa te inlocuiesc, sa te arunc, sa te ucid, sa iti plang, sa imi plang de mila. In final, ma trezec in mijlocul noptii si te intreb unde esti…si ma intreb unde sunt.
Imi place sa imi gasesc pretexte, imi place sa cred ca sufletul meu e inca plin, inca tanar, inca neatins. Nu e. Imi doresc sa cred ca si tu simti la fel, ca nu se poate sa se fi evaporat iubirea. Am vrut sa cred ca alaturi de tine am gasit ce cautasem, am gasit acea iubire de doi, dar ma pacalesc, asa-i?
Tu ai gasit ce cautai, si te felicit. Eu acum reusesc sa fiu doar fluture, sa traiesc o zi, sa iubesc o zi. Totul dureaza pana ma intorc acasa, in culcusul meu. Acolo fiecare basm se incheie. A doua zi sunt tot eu, tot singura, si incapabila de a revedea orice „Fat Frumos” as fi intalnit. Povestea mea, povestea Simetrei si povestea lui Mago s-a adeverit. Acum traiesc toate acele persoane, Simetra, Mago, maia, Ariel, Sonia…uneori Tiara, alteori Marta, alteori Narcis care vine doar sa bantuie vietile altora, de parca ar vrea sa se razbune pe acea frumusete inexistenta, pe acea iubire care nu e in stare sa traiasca, sa aiba un final fericit.
De ce iti scriu? Stiu ca raspunsul tau e ca nu te intereseaza, nu imi pasa. Tu inca traiesti, eu inca simt. Nu stiu daca vreau sa imi dau voie sa nu mai simt. Poate nu de tine ma agat, ci de sentiment. Esti omul care a trezit in mine mai mult decat as fi crezut ca exista.
Femeia rece si calculata are suflet…

Lasă un răspuns

